May they soon rest in peace.


Jag är expert på att förstöra solglasögon ( därför köper jag aldrig dyra .
Förra sommaren lyckades jag förstöra tre par, ett par som var likadana som dom blåa på bilden, dom var importerade från u.s.a så det gjorde mej riktigt sur, med nu när jag var i England så hade min Faster köpt likadana, när jag såg dom så kved jag lite, och hon sa att jag kunde få dom om jag köpte KFC till henne. Deal!

Men, nu 2 veckor senare har jag ändå lyckats förstöra dom lite, har tappat dom några gånger så färgen börjar försvinna på vissa ställen.

Det svarta paret åkte av när jag hade dom på huvudet när jag åkte radiobilarna här borta förra veckan, jag är riktigt förvånad över att dom är hela, men dom är repade så man ser ingenting när man har dom.





Det blir köpa nya brillor i antingen Montpellier eller Tolouse som jag ska till på fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0