FÖR VARMT FÖR ATT BLOGGA!


Hallå bloggen.
Idag ligger tempen på 38 grader i skuggan här nere i Södra Frankrike...
Som tur är tror jag att jag har det svalaste rummet i hela byn, solen når aldrig in, så det håller sig svalt.
Jag kan till och med sova med ett riktigt tjock täcke , inte bara ett svettigt lakan svept runt min midja.

Jag har inte varit uppe länge, har snart vänt på dygnet...Illa, men det är lika bra, för pappa och hans flickvän sover hela dagen ändå, lilla syster Lou håller dom uppe hela natten.

Men idag ska jag åka till en fotoutställning i en by som heter Roujan ( där vi bodde innan vi flyttade hit till Usclas )
några av mina fotografier är med i utställningen, så idag är det förberedlser om hur bilderna ska sitta osv.





Det blir en slarvig cambild på en nyvaken Terry slängd i en Beatles tröja från H&M.
Jag önskar att det var lite svalare så man kunde klä sig finare, kan bara ha tunt dygnet runt.
Men det blir nog slänga över en kavaj ikväll och pimpa med några armband.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0